Dne 20. 03. 2013 se studenti čtvrtých ročníků zúčastnili Dne otevřených dveří Centra zákaznických služeb GE Money Bank, a.s. v Ostravě – Hrabové.
Centrum zákaznických služeb v Ostravě-Hrabové v současné době zaměstnává téměř 700 zaměstnanců na telefonických a administrativních pozicích. Tímto se řadí mezi přední zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji.
Studenti měli jedinečnou možnost zblízka si prohlédnout budovu i zázemí zákaznického centra, získat představu jaké procesy v bance fungují a navíc se mohli dle svého zájmu zúčastnit některého ze série zajímavých workshopů a přednášek vedených zkušenými odborníky.
Naši studenti projevili zájem o tyto přednášky a workshopy:
- Budova zákaznického centra, prohlídka budovy.
- Pravdy a mýty o roli manažera – diskuze s manažery GE Money, co se skrývá za jejich rolí.
- Jak uspět u výběrového řízení – Co vše je důležité pro úspěch na výběrovém řízení? Jaké jsou nejčastější chyby uchazečů o práci? To vše a mnohem více se dozvěděli z úst té nejpovolanější – Manažerky Lidských zdrojů GE Money Bank, a. s.
- Vyjednávání – Schází vám na schůzce někdy správné argumenty? Máte pocit, že má druhá strana převahu při vyjednávání a vy s tím nemůžete nebo neumíte nic udělat? Chcete vědět, jak být při vyjednávání dohod úspěšní?
- Současné ekonomické trendy – ekonomika očima hlavního analytika GE.
U studentů se tato akce setkala s velkým zájmem a rovněž hodnocení celé akce bylo z jejich strany velmi pozitivní.
Pár řádků o této akci očima studentky 4. ročníku, která se jí zúčastnila:
„Dne 20. 03. 2013 jsme navštívili GE MONEY BANK v Ostravě. Přednášky mě jako studentku velmi zaujaly a tato akce mi umožnila poznat fungování banky, jak ji zákazník nezná.
Do přednášek jsme byli aktivně zapojeni různými dotazy a bylo nám umožněno získat spoustu informací od pracovníků z praxe. Pracovníci GE MONEY BANK byli velice milí a shovívaví. Pokud budu mít v budoucnu příležitost, ráda bych opět takové akce znovu zúčastnila. V závěru nám byla nabídnuta volná pracovní místa. Velmi se mi na této přednášce líbilo.”
Ing. Helena Svršková