Hodnocení PRAKTICKÉ ZKOUŠKY profilové části maturitní zkoušky
oboru 63-41-M/02 Obchodní akademie
pro jarní a podzimní zkušební období roku 2018
Celek praktické zkoušky | Obsah celku | Maximální počet bodů |
1. celek | Ekonomické výpočty | 70 |
2. celek | Vedení účetnictví, daňová evidence | 120 |
3. celek | Práce s účetním programem Money S3 | 80 |
4. celek | Praktické dovednosti na PC v aplikacích MS OFFICE, práce s INTERNETEM a v operačním systému WINDOWS | 50 |
Celkem | 320 |
Úkoly jednotlivých celků musí být splněny minimálně na 20 % z bodového hodnocení příslušného celku. Pokud není splněna tato podmínka, žák praktickou zkoušku nevykonal.
Celkový počet dosažených bodů | Stupnice prospěchu |
272—320 | Výborný |
224—271 | Chvalitebný |
160—223 | Dobrý |
112—159 | Dostatečný |
0—111 | Nedostatečný |
Ústní zkoušky profilové části maturitní zkoušky budou hodnoceny podle kritérií jednotlivých stupňů prospěchu (viz Kritéria stupňů prospěchu)
Schváleno zkušební maturitní komisí třídy 4. A a 4. B dne 28. 3. 2018.
Hodnocení PRAKTICKÉ ZKOUŠKY profilové části maturitní zkoušky
oboru 18-20-M/01 Informační technologie
pro jarní a podzimní zkušební období roku 2018
Celek praktické zkoušky | Obsah celku | Procenta úspěšnosti podle váhy celku * |
1. celek | Algoritmizace a programování – Delphi | 33,3 % |
2. celek | Programování www aplikací – PHP | 21,4 % |
3. celek | Příkazy a skripty v OS | 16,7 % |
4. celek | Montáž PC | 7,2 % |
5. celek | Účetnictví a ekonomické výpočty | 21,4 % |
* V každém celku se dosažené body převedou na procenta úspěšnosti (dosažené/celkové*100).
Celkový počet dosažených procent ** | Stupnice prospěchu |
80 — 100 | Výborný |
65 — 79,9 | Chvalitebný |
45 — 64,9 | Dobrý |
30 — 44,9 | Dostatečný |
0 — 29,9 | Nedostatečný |
** Celkový počet dosažených procent se rovná součtu procent úspěšnosti podle váhy celku.
Pro splnění maturitní zkoušky musí žák dosáhnout v každém z pěti celků minimálně 20% úspěšnosti.
Ústní zkoušky profilové části maturitní zkoušky budou hodnoceny podle kritérií jednotlivých stupňů prospěchu (viz Kritéria stupňů prospěchu)
Schváleno zkušební maturitní komisí třídy 4. C dne 28. 3. 2018.
Kritéria stupňů prospěchu
1 – výborný
Žák samostatně a tvořivě uplatňuje osvojené vědomosti a dovednosti, myslí logicky správně, jeho projev je správný, přesný a výstižný.
2 – chvalitebný
Žák samostatně nebo na základě menších podnětů zkoušejícího uplatňuje osvojené vědomosti a dovednosti, myslí logicky a tvořivě, jeho projev má menší nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti.
3 – dobrý
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení si požadovaných poznatků a pojmů nepodstatné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se dopouští chyb, které dovede za pomoci zkoušejícího korigovat. Jeho myšlení je vcelku málo tvořivé, v jeho logice se vyskytují chyby. V projevu má nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti.
4 – dostatečný
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti poznatků a pojmů závažné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se vyskytují závažné chyby. Jeho myšlení není tvořivé, v logice se vyskytují závažné chyby. V projevu má vážné nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti. Závažné nedostatky a chyby dovede žák s pomocí zkoušejícího opravit.
5 – nedostatečný
Žák si požadované poznatky neosvojil uceleně, přesně a úplně a má v nich závažné a značné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se vyskytují velmi závažné chyby. Neprojevuje samostatnost v myšlení, často se u něho vyskytují logické nedostatky. V projevu má závažné nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti. Závažné nedostatky a chyby nedovede žák ani s pomocí zkoušejícího opravit.