Hodnocení PRAKTICKÉ ZKOUŠKY profilové části maturitní zkoušky
oboru 63-41-M/02 Obchodní akademie
pro jarní a podzimní zkušební období roku 2019
Celek praktické zkoušky | Obsah celku | Maximální počet bodů |
1. celek | Ekonomické výpočty | 70 |
2. celek | Vedení účetnictví | 80 |
3. celek | Daňová evidence | 40 |
4. celek | Práce s účetním programem Money S3 | 80 |
5. celek | Praktické dovednosti na PC v aplikacích MS OFFICE, práce s INTERNETEM a v operačním systému WINDOWS | 50 |
Celkem | 320 |
Úkoly jednotlivých celků musí být splněny minimálně na 20 % z bodového hodnocení příslušného celku. Pokud není splněna tato podmínka, žák praktickou zkoušku nevykonal.
Celkový počet dosažených bodů | Stupnice prospěchu |
272—320 | Výborný |
224—271 | Chvalitebný |
160—223 | Dobrý |
112—159 | Dostatečný |
0—111 | Nedostatečný |
Ústní zkoušky profilové části maturitní zkoušky budou hodnoceny podle kritérií jednotlivých stupňů prospěchu (viz Kritéria stupňů prospěchu)
Schváleno zkušební maturitní komisí třídy dne 21. 3. 2019.
Hodnocení PRAKTICKÉ ZKOUŠKY profilové části maturitní zkoušky
oboru 18-20-M/01 Informační technologie
pro jarní a podzimní zkušební období roku 2019
Celek praktické zkoušky | Obsah celku | Procenta úspěšnosti podle váhy celku * |
1. celek | Algoritmizace a programování – Delphi | 33,3 % |
2. celek | Programování www aplikací – PHP | 21,4 % |
3. celek | Příkazy a skripty v OS | 16,7 % |
4. celek | Montáž PC | 7,2 % |
5. celek | Účetnictví a ekonomické výpočty | 21,4 % |
* V každém celku se dosažené body převedou na procenta úspěšnosti (dosažené/celkové*100).
Celkový počet dosažených procent ** | Stupnice prospěchu |
80 — 100 | Výborný |
65 — 79,9 | Chvalitebný |
45 — 64,9 | Dobrý |
30 — 44,9 | Dostatečný |
0 — 29,9 | Nedostatečný |
** Celkový počet dosažených procent se rovná součtu procent úspěšnosti podle váhy celku.
Pro splnění maturitní zkoušky musí žák dosáhnout v každém z pěti celků minimálně 20 % úspěšnosti.
Ústní zkoušky profilové části maturitní zkoušky budou hodnoceny podle kritérií jednotlivých stupňů prospěchu (viz Kritéria stupňů prospěchu)
Schváleno zkušební maturitní komisí třídy 4. C dne 21. 3. 2019.
Kritéria stupňů prospěchu
1 – výborný
Žák samostatně a tvořivě uplatňuje osvojené vědomosti a dovednosti, myslí logicky správně, jeho projev je správný, přesný a výstižný.
2 – chvalitebný
Žák samostatně nebo na základě menších podnětů zkoušejícího uplatňuje osvojené vědomosti a dovednosti, myslí logicky a tvořivě, jeho projev má menší nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti.
3 – dobrý
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení si požadovaných poznatků a pojmů nepodstatné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se dopouští chyb, které dovede za pomoci zkoušejícího korigovat. Jeho myšlení je vcelku málo tvořivé, v jeho logice se vyskytují chyby. V projevu má nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti.
4 – dostatečný
Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti poznatků a pojmů závažné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se vyskytují závažné chyby. Jeho myšlení není tvořivé, v logice se vyskytují závažné chyby. V projevu má vážné nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti. Závažné nedostatky a chyby dovede žák s pomocí zkoušejícího opravit.
5 – nedostatečný
Žák si požadované poznatky neosvojil uceleně, přesně a úplně a má v nich závažné a značné mezery. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností se vyskytují velmi závažné chyby. Neprojevuje samostatnost v myšlení, často se u něho vyskytují logické nedostatky. V projevu má závažné nedostatky ve správnosti, přesnosti a výstižnosti. Závažné nedostatky a chyby nedovede žák ani s pomocí zkoušejícího opravit.